Categorii

Producători

Flash sales

No Flash sales at this time.

Toate produsele comercializate de catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei romanesti in vigoare (OG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008). Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de producatori.

Certificatele de garantie sunt emise de I.I. Clej T.Daniel Adrian si de producator/importator.

Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte clientii nostri in cazul aparitiei unor probleme de garantie in vederea rezolvarii cat mai rapide:

1. Verificati daca certificatul de garantie este emis de I.I. CLEJ T.DANIEL ADRIAN , sau de catre producatorul/ importatorul autorizat.

2. In cazul in care certificatul de garantie este emis de I.I. CLEJ T.DANIEL ADRIAN, va rugam sa va autentificati si să completati formularul http://www.belamikids.ro/contact si notificati.ne problema dumneavoastra, alegand de pe site câmpul “Garantii” , alegand produsul cu problema din comanda d-voastră  sau direct la contact@belamikids.ro. Va v-om contacta in cel mai scurt timp posibil, urmand să ne  trimiteți produsul la Centrul de Service situate pe strada B.dil Bucuresti 10/3, Baia Mare, Maramures, Cod Postal: 430241, prin serviciul de curierat prin intermediul caruia v-a fost livrat. Produsul trebuie sa fie insotit obligatoriu de certificatul de garantie emis de I.I. CLEJ T.DANIEL ADRIAN , de actul de achizitie al produsului in original sau copie si trebuie sa aiba intacte elementele de identificare/etichete.

Costurile de livrare si returnare ale produselor care vor fi reparate sau inlocuite vor fi suportate de catre compania noastra. In masura in care defectele sau neconformitatile produsului nu fac obiectul garantiei (manipulare si utilizare defectuoasa, utilizare la alti parametri decat cei indicati de producatori, etc) costurile aducerii la conformitate si cele de livrare vor fi suportate de client.

Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect ambalate in colete. Nu primim in garantie produse neambalate. Cele 30 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg din momentul in care produsul defect ajunge in posesia serviciului nostru specializat. Livrarea sau Returnarea trebuie efectuata cu acelasi Curier cu care v-a fost Livrată.

In momentul sosirii coletelor la centrul nostru de service, se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului.

Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 72 de ore de la receptia produsului defect in centrul nostru de service, in conditiile specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare de functionare, acesta va fi expediat prin curier.

In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare in valoare de 30 RON , precum si plata transportului dus-intors. Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate. 

3. Daca produsul defect are un certificat de garantie emis de catre importator/producator, se supune procedurilor de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau inlocuieste numai in retelele de service aflate pe acesta.

Atentie: Aceste produse nu pot fi aduse sau trimise in service-ul I.I. CLEJ T.DANIEL ADRIAN , ci se predau numai retelelor autorizate de producator/importator. Aceste certificate de garantie sunt predate in original la achizitia produselor. Pierderea acestora atrage dupa sine si pierderea garantiei.

Pentru orice detalii, neintelegeri va rugam sa ne contactati telefonic pe
0262-250061(RDS) sau pe mail la contact@belamikids.ro

VA REAMINTIM CONDITIILE CE FAC NU OBIECTUL GARANTIEI:

 -          degradarea naturala rezultata din folosirea produsului
-          utilizarea in alt scop decat cea descrisa in instructiunile de folosire(ex.spre închiriere)
-          defecte survenite din cauza folosirii necorespunzatoare si in neconcordanta cu manualul de utilizare
-          reparatii executate de persoane neautorizate,modificarea sau stergerea numarului de serie
-          defecte sau rupturi rezultate din vina clientului
-          repararea efectuata de o alta persoana ,cu exceptia service-ului distribuitorului
-          din cauza expunerii îndelungate la soare,transpiratiei,ștergerilor și salarilor dese,materialul se poate decolora iar aceasta nu reprezinta motiv pentru reclamatie.
-          Zgârieturile constituie deteriorri normale și nu reprezinta motive pentru reclamatie
-          Uzura rotilor la carucioare constituie deteriorare normală sin u reprezinta motiv de reclamatie.

 

 

 

 

 


Contactați-ne

Ne gasiti de la ora
10:00 la 18:00

Telefon:0262 223261 (RDS)

Apelați-ne

Newsletter BelamiKids

* indicates required